8.3.18

Discurso de Andrea Rivas Villarquide no 8M

Esta mañá Andrea Rivas Villarquide, alumna de 1º de Bach, deleitounos con esta revendicación en prol das mulleres na concentración estudantil conxunta entre as alumnas do IES Perdouro e do IES Monte Castelo de Burela no Día Internacional da Muller. Andrea, es unha grande rapaza loitadora. Moitas grazas!!!


Son muller porque creo na igualdade.

Porque vivín, porque vivirei.

Vivo por min, por todas as que foron, polas que seguen.

Son muller porque me educaron coa frase “así non se comporta unha señorita”.

Porque non poido falar mal, porque debo sentarme coas pernas pechadas

Porque as persoas senten a necesidade de opinar sobre como elixo comportarme.

Son muller porque me molesta ser chamada “FEMINAZI” por querer unha lei contra o acoso Sufrido nas rúas.

Porque quero un aborto libre sen ser sinalada.

Porque nos mutilaron os xenitais, fomos propiedade dos nosos  pais e das nosas parellas;

Porque nos asasinaron por bruxas, por putas, por monxas, por histéricas, e máis.

Por usar anticonceptivos, por manter relacións sexuais ou por non mantelas.

Son muller porque nos humillaron: por querer estudar,traballar  e gañar o mesmo.

Porque “son culpable” dunha violación, por mor da miña vestimenta.

Porque a xente é ignorante, feminismo non é igual a feminino.

Feminismo significa IGUALDADE

Son muller  e son presa dun sistema patriarcal.

O meu periodo é un tema tabú, o meu vello dá asco, debo esperar o meu principe azul...

E quizais deba, pero NON QUERO!

Non son feminazi como dixo o norteamericano Rush, ao compararnos co holocausto de Hitler. Nin creo que o feminismo sexa a oposición ao machismo.

Actitudes particulares non lle son competencia a un sistema en que económica, social e culturalmente prevalece a supremacía masculina.

Son muller e os estereotipos importanme unha merda.

Podo dicir groserías, comer o que queira, sentarme como me apeteza ,podo  estar con quen desexe, contar os meus logros e ter o meu propio patrimonio.

Son muller porque me visto para min;

porque non espero o meu príncipe xa que non necesito ser rescatada.

porque non aguanto humillacións, porque non quero ser tua nai senón a túa compañeira, porque non nacín da túa costela para ser inferior, porque non necesito que me paguen a conta nin moito menos que me gañen como trofeo.

Son muller porque isto é ser muller.

Polo que vivín, polo que vivirei.

Polas que foron, polas que virán.

Inconformistas, para ser libres transformamos a realidade.

Para ser libres somos feministas!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...