22.6.16

Entrega de Premios Concursos OS MATOS


O pasado mércores 22 de xuño,  entregáronse na biblioteca do IES Perdouro os premios do X Concurso de relato curto e do VIII Concurso de imaxe convocados anualmente pola Asociación Cultural "Os Matos" cuxo lema foi “O meu avó, a miña avoa”. Antón Niñe, presidente da AC "Os Matos", felicitou aos premiados desta décima edición do certame. Karina Parga, encargada da biblioteca, e Santiago Pérez, Director, entregaron os diplomas e uns agasallos. As obras gañadoras pódense ler no número da revista escolar “Maruxía” deste curso.

Parabéns rapaces!!!!!!

X CONCURSO LITERARIO – Tema: “O meu avó, a miña avoa”

Relato curto: 

Categoría 1º e 2º de E.S.O.
  • Primeiro Premio: “O meu segundo pai” – Carolina Basanta Val (2º E.S.O. A)
  • Segundo Premio: “Os meus avós” – Alex Gómez Sixto (2º E.S.O. A)
Categoría 3º e 4º de E.S.O. 
  • Primeiro Premio: “Os avós” – Iria Fernández Rubal (4º E.S.O. B)
  • Segundo Premio: “Dúas almas nun só corazón” – Marta García García (4º E.S.O. A)
Categoría Bacharelato e Formación Profesional 
  • Primeiro Premio: “Avoa” – Andrea Ramos Piñeiroa (1º Bach.)
  • Segundo Premio: “Carta á miña avoa” – Tamara Rico Berdeal (1º Bach.)
Poesía

Categoría de E.S.O. 
  • Primeiro Premio: “A avoa, outra nai” – Cristina Vidal Fernández (2º E.S.O. B)
  • Segundo Premio: “Agradézocho a tí” – Carmen Pernas Pernas (2º E.S.O. B)
Categoría Bacharelato e Formación Profesional 
  • Primeiro Premio: “Só ti, só nós” – Macarena Ledo Vázquez (2º Bach.)
VIII CONCURSO DE IMAXE – Tema: “O meu avó, a miña avoa

Categoría 1º e 2º de E.S.O.
  • Primeiro Premio: Yaniss dos Santos Méndez (1º E.S.O. A)
  • Segundo Premio: Antía Gómez Couto (1º E.S.O. B)
Categoría 3º e 3º de E.S.O.
  • Primeiro Premio: Everaldo Magno Martíns Cruvinel (3º E.S.O A)
  • Segundo Premio: María Areán Maseda  (4º E.S.O. A)

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...